Kod daVinci
Zielona mila
40-sto letni prawiczek
sposób na teściową
urok mordercy (ostatnio leciał na TVP1)
Bezsenność
..narazie tyle
FILM KTÓRY POLECAM
Rozpoczęty przez
sabina
, poniedziałek, 26 marca 2007 - 09:30
...
...
#6
Napisano czw, 14 cze 2007 - 18:43
Z tych, o których już wspomniałyście, polecam:
- 300 Spartan - byłam i nadal jestem pod wrażeniem tego filmu. Jeden z najlepszych, jakie widziałam;
- Kod daVinci;
- Zielona mila;
- Anger Managment - nieźle się na tym uśmiałam.
Pozostałe z przeróżnych gatunków:
- What a girl wants - lubię Amandę Bynes Zawsze ma jakieś śmieszne role, a w tym filmie przy okazji pojawia się sporo brytyjskiego akcentu,
- W paszczy szaleństwa;
- Egzorcyzmy Emily Rose - naprawdę się bałam w kinie
- Saw 1 - japońska wersja;
- Heroes - zostały mi chyba 2 odcinki do końca pierwszej serii Strasznie wciągający ten film.
Jakbym dłużej nad tym pomyślała to uzbierałaby się niezła lista. Uwielbiam chodzić do kina.
- 300 Spartan - byłam i nadal jestem pod wrażeniem tego filmu. Jeden z najlepszych, jakie widziałam;
- Kod daVinci;
- Zielona mila;
- Anger Managment - nieźle się na tym uśmiałam.
Pozostałe z przeróżnych gatunków:
- What a girl wants - lubię Amandę Bynes Zawsze ma jakieś śmieszne role, a w tym filmie przy okazji pojawia się sporo brytyjskiego akcentu,
- W paszczy szaleństwa;
- Egzorcyzmy Emily Rose - naprawdę się bałam w kinie
- Saw 1 - japońska wersja;
- Heroes - zostały mi chyba 2 odcinki do końca pierwszej serii Strasznie wciągający ten film.
Jakbym dłużej nad tym pomyślała to uzbierałaby się niezła lista. Uwielbiam chodzić do kina.
#8
Napisano pią, 15 cze 2007 - 00:57
American history X - co nacjonalizm i rasizm mogą zrobić z człoweikiem. Genialna rola Edwarda Nortona.
Apropos Nortona, to polecam jeszcze z nim: podziemny krąg, iluzjonistę i malowany welon - naprawde swietny aktor...
I jeszcze Equilibrium - świat, w którym uczucia są przestępstwem.
byłabym zapomniała - wiatr buszujący w jęczminiu - nigdy nie oglądałam innego filmu w którym wystąpiłby tak przejmujący konflikt tragiczny... bardzo mądry film o IRA.
kocham kino
Apropos Nortona, to polecam jeszcze z nim: podziemny krąg, iluzjonistę i malowany welon - naprawde swietny aktor...
I jeszcze Equilibrium - świat, w którym uczucia są przestępstwem.
byłabym zapomniała - wiatr buszujący w jęczminiu - nigdy nie oglądałam innego filmu w którym wystąpiłby tak przejmujący konflikt tragiczny... bardzo mądry film o IRA.
kocham kino
#9
Napisano pią, 15 cze 2007 - 09:57
#10
Napisano pon, 26 lis 2007 - 19:45
Noce Cabirii, La Strada, Dolce Vita - Felliniego
Miasto Boga - brazylijski. Niestety, nie pamietam, kto go wyrezyserowal
Wojna i Pokoj - rowniez nie pamietam rezysera, to jest kooprodukcja wlosko - niemiecko - amerykansko - rosyjska. Niedawno byl na RaiUno, przez cztery wieczory, wspanialy
Zagubiona Autostrada - Davida Lyncha
Kobieta z Wydm - japonski, oczywiscie rezysera tez nie pamietam.
Matador, Hable con Ella - Almodovara
Amelia, Miasto Dzieci - francuski rezyser, nazwiska sobie oczywiscie nie przypomne
Niestety, nie jestem obecnie na biezaco z tym, co leci w kinach, dlatego polecic moge jedynie te, ktore kiedys zrobily na mnie ogromne wrazenie.
Miasto Boga - brazylijski. Niestety, nie pamietam, kto go wyrezyserowal
Wojna i Pokoj - rowniez nie pamietam rezysera, to jest kooprodukcja wlosko - niemiecko - amerykansko - rosyjska. Niedawno byl na RaiUno, przez cztery wieczory, wspanialy
Zagubiona Autostrada - Davida Lyncha
Kobieta z Wydm - japonski, oczywiscie rezysera tez nie pamietam.
Matador, Hable con Ella - Almodovara
Amelia, Miasto Dzieci - francuski rezyser, nazwiska sobie oczywiscie nie przypomne
Niestety, nie jestem obecnie na biezaco z tym, co leci w kinach, dlatego polecic moge jedynie te, ktore kiedys zrobily na mnie ogromne wrazenie.
#11
Napisano wto, 27 lis 2007 - 12:25
oszukać przeznaczenie wszystkie części
ja juz oglądałam chyba z 5 razy
#12
Napisano śro, 21 maj 2008 - 11:20
HALOOOOOO
MUSICIE OBEJRZEĆ PRZEKRĘT!!!!!! SNATCH w orginale tytuł!!! GUY RITCHI ( mąż madonny) to nakręcił widziałam milion razy to i jest mistrzostwo swiata:)))) zagmatwane wątki, idealnie dobrana muza, możn a się mega pośmiać ale nie jest to typowa durna komedia tylko naprawdę wyjatkowy film, mój absolutny numero uno. no i jeszce polecam 7 pewnie już wszyscy to widzieli bo to staruch juz jest ale SEVEN jest moim zdaniem majstersztykiem najwyższej klasy...wspaniałość)))
MUSICIE OBEJRZEĆ PRZEKRĘT!!!!!! SNATCH w orginale tytuł!!! GUY RITCHI ( mąż madonny) to nakręcił widziałam milion razy to i jest mistrzostwo swiata:)))) zagmatwane wątki, idealnie dobrana muza, możn a się mega pośmiać ale nie jest to typowa durna komedia tylko naprawdę wyjatkowy film, mój absolutny numero uno. no i jeszce polecam 7 pewnie już wszyscy to widzieli bo to staruch juz jest ale SEVEN jest moim zdaniem majstersztykiem najwyższej klasy...wspaniałość)))
#13
Napisano śro, 20 sie 2008 - 12:28
Ja to w zasadzie lubię stare polskie kino, oczywiście wszystkie komedie PRL-u.
Z naprawdę ulubionych filmów, to Życie jest piękne, kto nie widział MUSI zobaczyć, nawet jak nie lubi Bennigniego (ja go kocham).
Lubię też głupie komedie, ulubione to But Manitou i z tymi samymi bohaterami Gwiezdne Jaja - to są dla mnie (i nie tylko) kultowe komedie, tylko najlepiej
Aktualnie katujemy star treka. Codziennie przy jedzonku 1 odcinek, jesteśmy dopiero na drugiej serii, 4 sezon, więc na jakis rok jeszcze nam wystarczy
Z naprawdę ulubionych filmów, to Życie jest piękne, kto nie widział MUSI zobaczyć, nawet jak nie lubi Bennigniego (ja go kocham).
Lubię też głupie komedie, ulubione to But Manitou i z tymi samymi bohaterami Gwiezdne Jaja - to są dla mnie (i nie tylko) kultowe komedie, tylko najlepiej
Aktualnie katujemy star treka. Codziennie przy jedzonku 1 odcinek, jesteśmy dopiero na drugiej serii, 4 sezon, więc na jakis rok jeszcze nam wystarczy
#16
Napisano czw, 21 sie 2008 - 20:37
wlasnie ostatnio ogladalam,doskonala polska komedia.U Pana Boga w ogródku
Zielona mile tez kocham-lubie filmy na podstawie ksiazek Kinga.
Ostatnio ogladalam "Pokoj 1408"-niezly byl.
Inne jego filmy ktore lubie to Langoliery i Skazani na Shousong(chyby tak to sie pisze)
A co do Toma Hanksa to go bardzo lubie-Forrest Gump byl doskonaly
#17
Napisano czw, 21 sie 2008 - 21:04
Zielona mile tez kocham
Ja także, płakałam jak bóbr
Skazani na Shousong
Showshank ale wiadomo o co chodzi. To też na podstawie książki Kinga
A ja dodam mój ulubiony dirty Dancing i Tylko mnie kochaj i Dlaczego nie z moim ukochanym Zakościelnym
Mam dzis wstrętny humor i chyba sobie obejrzę Maćka.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych