Skocz do zawartości

Zdjęcie

Studentka dietetyki wita :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1
meinecoon

meinecoon

    Zawzi?ty dietowicz

  • Members
  • 69 postów
Dzień dobry :)

Mam na imię Paulina. Jestem studentką trzeciego roku dietetyki. Na Wasze forum trafiłam szukając ciekawych informacji na FB i od razu mi się spodobało.
Chciałabym zagościć tu na dłużnej i w miarę mojej wiedzy i możliwości służyć radą :) oczywiście wszystko w ramach mojej miłości do dietetyki i chęci pomocy :)
codziennie zmagam się z problemami dietetycznymi i widzę, jak mało jest rzetelnych informacji w internecie.
Mam często dość pseudodietetyków, osób po kursach, które zaczynają doradzać nie mając wiedzy. Im więcej będziecie drogie Panie i Panowie pytać, tym i moja wiedza będzie coraz większa - tak więc pytać proszę, pytać !!! :) :)



...



...



#2
Marysia Jadlik

Marysia Jadlik

    Zawzi?ty dietowicz

  • Members
  • 88 postów
Witaj Paulinka, pierwszy raz tu na forum widze "prawie" dietetyka :-)
Miło, ze jestes :)
Diety Diety Diety ! czy dam radę ? orety ! :)

#3
Daria84

Daria84

    Zawzi?ty dietowicz

  • Members
  • 99 postów
Witaj koleżanko ;-) miło nam Cie poznac :strong:
chetnie skorzystam z Twoich porad na łamach forum. To ile jeszcze bedziesz studiowała tą dietetykę? ile trwaja takie studia? no i jakie plany masz na przyszłosc? :)

#4
meinecoon

meinecoon

    Zawzi?ty dietowicz

  • Members
  • 69 postów
oczywiście chce zostać dietetykiem :) mieć prywatny gabinet :) Ludzie zawsze jedli i jeść będą, dlatego coraz więcej chorób dietozależnych i otyłości. Dodatkowo praca w szpitalu lub innych placówkach, np. uzdrowisko :)
Ostatni pacjent ważył 192 kg i był piekarzem!
Studia trwają 5 lat, na Uniwersytecie Przyrodniczym, Wydział Technologii Żywności, Specjalizacja żywienie człowieka chorego i zdrowego.