Skocz do zawartości

Zdjęcie

orzeszek rozbija skorupkę


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
59 odpowiedzi w tym temacie

#1
orzeszek

orzeszek

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 13 postów
dziękuję za bardzo miłe przyjęcie i stosując się do waszych rad zakładam ten dziennik aby łatwiej było powalczyć z sadełkiem
tak na początek: waga 77
docelowa-65
wzrost 165
jak widać ,jest co robić
nie znam się na jakichś specjalnych dietach , planuje po prostu ograniczyć posiłki i może ruszać się więcej
może macie jakieś swoje sposoby ,które mogłabym zastosować żeby schudnąć?
i chyba będę wstawiała swoje menu ,myślę że to pomoże i w diecie ,bo może czegoś tam nie powinnam jeść ,i w obowiązkowości
mam nadzieję na wasze wsparcie-pozdrawiam



...



...



#2
anetaz3

anetaz3

    Dietowa szycha

  • Members
  • 3 658 postów

nie znam się na jakichś specjalnych dietach , planuje po prostu ograniczyć posiłki i może ruszać się więcej

Ja dokładnie tak robię,więc i u Ciebie powinno to poskutkować. Powodzenia :thumbsup:

#3
Kama36

Kama36

    Dietowa szycha

  • Moderators
  • 4 327 postów
Hej orzeszku najważniejsza to silna wola.Wierzę ,że z naszym wsparciem dasz radę :thumbsup:
Dołączona grafika

#4
Agnieszka25

Agnieszka25

    Dietowa szycha

  • Members
  • 3 090 postów
Melduje sie na Twoich salonikach z kciukami :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

#5
kaska0404

kaska0404

    Dietowa szycha

  • Members
  • 1 729 postów
  • Location[url=http://straznik.dieta.pl/][img]http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=845355a009bbbe88c.png[/img][/url]
orzeszek, witam witam

planuje po prostu ograniczyć posiłki i może ruszać się więcej

bardzo dobry pomysł
ruch ruch ruch bo inaczej to lipka
a z ograniczeniem ostrożnie
zjedz porządne śniadanie by mieć siłę na cały dzień
obiadem podziel się z przyjacielem
a kolacje oddaj wrogowi ;-)

dużo warzyw i owoców oraz płynów
ograniczyć pieczywo ziemniaki i słodycze
trzymam kciuki za twoją walkę

miłego weekendu

#6
orzeszek