FILM KTÓRY POLECAM
Rozpoczęty przez
sabina
, poniedziałek, 26 marca 2007 - 09:30
...
...
#22
Napisano pią, 22 sie 2008 - 11:08
Anusiak, to tak jak ja Ale myśląc o Tobie przychodzi mi do łba Rozważna i Romantyczna i zastanawiam się Ty? Która??? Chyba musisz się rozdwoić
Ja to lubię Ojca Chrzestnego, Scarface (i muzyka ) Władcę Pierścieni bom dziecko wszystko z Alem Pacino, Johnym Deepem, Andym Garcia, Alanem Rickmanem, Denzelem Washingtonem...uwielbiam Thrillery z super błyskotliwymi psychopatami i mecze piłki nożnej....to co nadaję się tutaj?
Ja to lubię Ojca Chrzestnego, Scarface (i muzyka ) Władcę Pierścieni bom dziecko wszystko z Alem Pacino, Johnym Deepem, Andym Garcia, Alanem Rickmanem, Denzelem Washingtonem...uwielbiam Thrillery z super błyskotliwymi psychopatami i mecze piłki nożnej....to co nadaję się tutaj?
#23
Napisano pią, 22 sie 2008 - 11:36
a watpisz.to co nadaję się tutaj?
KOCHAM,moze ja tez jeszcze ?Władcę Pierścieni bom dziecko
noooooooooooooooooooowszystko z Alem Pacino, Johnym Deepem, Andym Garcia, Alanem Rickmanem, Denzelem Washingtonem...uwielbiam Thrillery z super błyskotliwymi psychopatami
Siedem grzechow,Zmartwychwstanie,Kiedy mezczyzna kocha kobiete.............
MIASTO ANIOLOW-Nicolas Cage-tez fajny aktor.
Lubie filmy z Shonem Connery-taki on jakis meski dla mnie jest,mimo siwych wlosow,a jaki ma glos.................
#24
Napisano pią, 22 sie 2008 - 15:54
No a ja,ja uwielbiam oglądać "Foresta Gumpa" .Bardzo podobał mi się "Plac zbawiciela"-świetny polski film,oglądałam 7 razy ,ryczę za każdym razem."Zielona Mila","Szósty zmysł"-też oglądam kiedy tylko jest okazja.No i "Titanic"-ale to głównie ze względów sentymentalnych.Kojarzy mi się z naszym ślubem.To było 10 lat temu.Jeśli chodzi o seriale to uwielbiam "Dom"-mogę oglądać wciąż i wciąż,no i jeszcze "Daleko od szosy".
#29
Napisano pon, 25 sie 2008 - 14:26
#30
Napisano pon, 25 sie 2008 - 16:22
Dzięki za pocieszkę.Kluseczka napisał/a:
Uświadomiłaś mi, że jestem starszym pokoleniem, bo pamiętam
no co ty powtorki ogladalas
Ja jako że miałam w miarę filmowy weekend, to sie podzielę wrażeniami.
Straż dzienna - bodajże druga część trylogii, pierwszą była Straż nocna, trzeciej jeszcze nie nakręcili. Film świetny, o czym może świadczyć chociażby to, że nie jest to produkcja hollywoodzka (a rosyjska), a mimo to jest szeroko znana. Trochę fantasy, trochę sensacja, z efektami specjalnymi, jakich nie było w żadnym innym filmie, fajną fabułą i wogóle mus obejrzeć, ale zacząć radzę jednak od straży nocnej, aby lepiej zrozumieć.
Tygrys i śnieg - film na który strasznie długo czekałam, uwielbiam Benigniego. Trochę się rozczarowałam, ale tylko trochę. Utrzymany w klimacie "Życie jest piękne", ale nie tak genialny i radosny. Jednak wolę komedie. Chociaż w porównaniu z wszelkimi amerykańskimi komediami romantycznymi, to oczywiście arcydzieło.
Hi Way - pewnie wszyscy wiedzą, o jaki film chodzi, produkcja kolesi z kabaretu Mumio. Ogląda sie przyjemnie, chociaż nie jest to komedia, na której umiera się ze śmiechu, ale chyba nie o to chodziło. Pokazuje parę prawd życiowych, a raczej wyśmiewa się z pewnych ludzkich postaw, a w zasadzie nie tylko postaw, ale po prostu ludzi. Na szczęście nie jest to film drogi, czego się obawiałam. Mogę napisać tylko, że mile się rozczarowałam, z tym, że nie nastawiałam sie na superkomedię, bo przeczytałam parę komentarzy do filmu.
#31
Napisano wto, 26 sie 2008 - 16:56
ja to uwielbiam film "Adwokat Diabla" nie wiem dlaczego mam sentyment do niego i tyle.. poza tym.. jest dosc ciekawy
kolejny za którym szaleje to "requiem dla snu" naprawde warto zobaczyc.. kino cięzkie i przerazające.. ale jednoczesnie niesamowite
no i oczywiscie nie wypada mi zapomniec o "irreversible" film w którym pierwsza scena jest ostatnia
a z komedii to serial- friends
kolejny za którym szaleje to "requiem dla snu" naprawde warto zobaczyc.. kino cięzkie i przerazające.. ale jednoczesnie niesamowite
no i oczywiscie nie wypada mi zapomniec o "irreversible" film w którym pierwsza scena jest ostatnia
a z komedii to serial- friends
#32
Napisano czw, 25 wrz 2008 - 15:05
Johnny Depp rzadzi!!!!!
najfajniejsze filmy jakie ostatnio widzialam to Piraci z Karaibow
Doskonala rozrywka, rola Deepa poprostu wspaniala.
A po za tym to klasyke lubie, Ogniem i mieczem
A ostatnio widzialam rosyjska produkcje Rok 1612 i sie nie zawiodlam, a nasz Zebrowski pokazal profesjonalizm
najfajniejsze filmy jakie ostatnio widzialam to Piraci z Karaibow
Doskonala rozrywka, rola Deepa poprostu wspaniala.
A po za tym to klasyke lubie, Ogniem i mieczem
A ostatnio widzialam rosyjska produkcje Rok 1612 i sie nie zawiodlam, a nasz Zebrowski pokazal profesjonalizm
#33
Napisano nie, 15 lut 2009 - 22:23
"To nie tak jak myślisz kotku" dla mnie słaby i nudny. Uwielbiam polskie komedie i prawie zawsze jestem zadowolona. No właśnie - prawie. Niby pomysł wydaje się ciekawy - farsa, komedia pomyłek, świetni aktorzy, ale ja się nie smiałam. Czegoś zabrakło i nie umiem określić czego.
To może przesyt. Trochę za dużo tej farsy.
Ogólnie nuda. Nie warto.
To może przesyt. Trochę za dużo tej farsy.
Ogólnie nuda. Nie warto.
#35
Napisano nie, 15 lut 2009 - 23:27
Z polskich komedii ogladalam ostatnio "Rozmowy noca"posmialam sie........
polecam rowniez film "P.S. kocham cie"romantyczny film,poplakac tez mozna
Obydwa bardzo mi się podobały
Wczoraj oglądałam "A właśnie, że tak" z Diane Keeton. Świetna komedia, uśmiałusmy się z mamą..
I mój ulubiony teks: "syndrom ściśniętego tyłka"
#38
Napisano pon, 16 lut 2009 - 10:35
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych