Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomocy moze ktoś mi pomóc????


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
Mamcia1

Mamcia1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 48 postów
Hej.
Poszukuję wsparcia, że ktoś pomoże mi hm w doborze diety??? Jestem w tym totalnie zielona bo szczerze to dieta nigdy nie była mi potrzebna gdyż zawsze miałam 16 kg niedowagi. Nawet po pierwszej ciąży... Rok temu urodziłam drugiego smyka i tu został problem bo mimo ze przez całą ciążę jadłam przeważnie owoce to przybyło i zostało mi więcej niż podczas pierwszej ciąży z córą gdzie jadłam lody tonami, popijałam colą.... w ogóle nie zdrowe jedzenie i choć przytyłam wtedy 20 kg to po ciąży raz dwa mi znikły i nawet nie ćwiczyłam wiele bo miałam cc. A teraz mam straszne boczki, brzuch, uda wielkie że aż wstyd...
Niby wszyscy mówią że teraz fajnie wyglądam jak przybrałam ale ja się bardzo źle czuję Po tej ciąży z syniem nie mogę zgubić i powiem szczerze nie jestem zbyt systematyczna choć ćwiczyć też zbytnio nie mogłam bo tu też miałam cc, potrzebuję wsparcia i wiem że wtedy będę miała motywację...
Jest ktoś kto mógłby mi pomóc??



...



...



#2
czemubynieja

czemubynieja

    Czytelnik/podgl?dacz

  • Members
  • 4 postów